נוהל חדש לאימות לקוח
עם תחילת השיחה, יישלח אל כתובת הדוא"ל שלך (זו הרשומה במערכת שלנו) מייל עם קוד אימות בן 6 ספרות. יהיה עליך להקריא לנציג את הקוד שקיבלתם, ואם הקוד זהה תוכל להמשיך בשיחה עם הנציג ולקבל שירות בנוגע לחשבון המסחר שלך.
אם אינך יכול באותו רגע לבדוק במייל את הקוד, הנציג יצטרך לאמת את זהותך באמצעות 4 שאלות אבטחה הנוגעות לפרטיך האישיים כפי שאלו רשומים אצלנו או שאלות על חשבון המסחר שלך. אם תענה נכונה על ארבע השאלות, נוכל להמשיך בשיחה ולהעניק לך את השירות.
הנוהל יחול גם כשאנחנו מתקשרים אליכם וגם כשאתם מתקשרים אלינו, ובכל שיחה מחדש? כן.
בפורטל ניהול החשבון האישי MyFXCM תוכל לשנות את כתובת הדוא"ל המשמשת לתכתובות עם החברה.
במידה ואין לך יותר גישה לכתובת הדוא"ל המקורית, וברצונך לשנות את כתובתך, יהיה עליך לשלוח אלינו בקשה מכתובת הדוא"ל הרצויה, בצירוף תמונה שבה אתם נראים בפנים גלויות מחזיקים בתעודת הזהות שלכם ובנוסף צילום של תעודת הזהות עצמה.
כל שירות הנוגע לחשבונך, באותו האופן שהיית מקבל מנציג טלפוני.
עברית. התמיכה היא מנציג של FXCM ישראל
בשעות הפעילות של המשרד שלנו בישראל, ימים א'-ה' בין 09:00-18:00 וביום ו' בין 09:00-12:00. בשעות שבהן הצ'אט אינו פעיל אתה תקבל הודעה כאשר תנסה לפתוח בשיחה.
תוכל להפעיל את הצ'אט משני מקומות באתר הבית שלנו.
1. בעמודות הקישורים בתחתית דף הבית, לחץ על "התחל בצ'אט" בצד שמאל למטה
2. בעמוד צור קשר https://www.fxcm.co.il/contact-us/ תוכל למצוא גם כן כפתור להפעלת הצ'אט.
בוודאי!
לכל אורך שבוע המסחר, בין ראשון בחצות שעון ישראל לחצות ביום שישי, שעון ישראל. כלומר, 24 שעות ביממה, חמישה ימים בשבוע.
ימים א'-ה' בין 09:00-18:00 וביום ו' בין 09:00-13:00
תוכל לבחור בנתב השיחות באפשרות לקבלת תמיכה באנגלית ותועבר לשיחה עם נציג של FXCM העולמית.
הנציג העולמי יוכל להציע לך תמיכה כללית וסיוע תפעולי מסוים בחשבונך. בכל עניין שהוא לא יוכל לתת לך מענה, תועבר הודעה למוקד הישראלי, ונציגנו יחזרו אליך ביום הפעילות העוקב.
במוקד שירות הלקוחות הטלפוני תוכל ללחוץ בעת המענה הקולי על "9" ותועבר ישירות לנציג של FXCM העולמית, והוא, לאחר ביצוע נוהל אימות לקוח, יעביר אותך לחדר המסחר לביצוע פעולות בחשבונך לפי רצונך.