בעיות התחברות
- אם הינך מתחבר לחשבון אמיתי, ודא כי הגדרה בשדה "חיבור" (connection) היא "אמיתי" (REAL)
- מחק את שם המשתמש והסיסמה מהשדות בחלונית ההתחברות
- בדוק בתיעוד שלך כי הקלדת את שם המשתמש והסיסמה הנכונים, והקלד אותם שוב ידנית
- אל תבצע "העתק-הדבק" וזאת כדי להימנע מהעתקה של תווים לא נכונים
חיבור אלחוטי לאינטרנט אינו מבטיח זרם רציף ובלתי קטוע של מידע בין תחנת המסחר שבשולחן העבודה שלך לבין דסק המסחר שלנו. אנו ממליצים לסחור באמצעות חיבור ישיר לאינטרנט.
אם בכל זאת אתה משתמש בחיבור בלתי יציב זה, אתה עשוי לחוות בעיות בהורדת תחנת המסחר למחשבך. אם אין לך חלופה לחיבור אלחוטי, כדאי שתנסה להוריד את קובץ ה-zip הזה:
(גודל קובץ: 12.0MB)
תוכל לאפס את סיסמך בפורטל Myfxcm.com על ידי הקלקה על האפשרות "שכחתי ססמה" ("Forgot Password"). לאחר שתמלא את הפרטים הנדרשים, יישלח לתיבת הדוא"ל שלך מייל עם שבו יופיע קישור ייחודי לדף שבו תוכל ליצור לעצמך סיסמה חדשה.
אם אינך מצליח לאפס את סיסמתך ב-Myfxcm.com אנו מציעים כי תפנה לשירות התמיכה שלנו בטלפון, והם ישלחו לתיבת הדוא"ל שלך סיסמה זמנית.
תוכל להחליף את הסיסמה הזמנית לסיסמה שתבחר בעת ההתחברות.
במידה ומדובר בחשבון דמו (חשבון תרגול), נסה לאתר בתיבת הדוא"ל את המייל שנשלח אליך בעת פתיחת החשבון ובו היו פרטי הכניסה. אם אינך מצליח לאתר את הפרטים, פשוט פתח חשבון דמו חדש. חשבון התרגול הוא כלי עזר חשוב למסחר ובאפשרותך לפתוח חשבונות אלו ללא הגבלה.
בחשבונות דמו לא ניתן לשחזר או לאפס סיסמה. אם אינך מוצא את תיעוד שם המשתמש והסיסמה, תיאלץ לפתוח חשבון דמו חדש.
במקרה שאתה מקבל בעת ניסיון ההתחברות לחתחנת המסחר הודעת שגיאה "שם משתמש וסיסמה לא נכונים", פירוש הדבר ששם המשתמש או הסיסמה שהקלדת אינם נכונים.
תוכל לבצע את הצעדים הבאים:
אם עדיין אינך מצליח להתחבר לאחר ביצוע הצעדים הללו, הדבר הפשוט לעשותו הוא לאפס את הסיסמה.
תוכל לאפס את סיסמך בפורטל Myfxcm.com על ידי הקלקה על האפשרות "שכחתי את סיסמתי" ("Forgot Password").
אם אינך מצליח לאפס את סיסמתך ב-Myfxcm.com אנו מציעים כי תפנה לשירות התמיכה שלנו בטלפון, והם ישלחו לתיבת הדוא"ל שלך סיסמה זמנית. תוכל להחליף את הסיסמה הזמנית לסיסמה שתבחר בעת ההתחברות הראשונה.